S’engega la 6ena edició del ‘Compra a Prop’ amb 115 establiments
Es tracta d’una iniciativa que pretén enfortir el comerç local i promoure els elements turístics dels Monjos, Olèrdola i Castellet i la Gornal
Aquest diumenge començava a Santa Margarida i els Monjos, així com a Castellet i la Gornal i Olèrdola, la 6a edició de la campanya comercial ‘Compra a prop i descobreix el teu entorn’, adreçada a enfortir el comerç local i promoure els elements turístics del territori. La iniciativa premiarà les compres que es facin als establiments dels tres municipis adherits a la campanya. Els participants opten a aconseguir una setantena de regals diversos com ara entrades per a equipaments turístics, àpats en restaurats o visites a cellers, entre altres propostes adreçades a reforçar el coneixement del territori més proper i els seus elements turístics, culturals i patrimonials.
El sisè aniversari de la campanya compta amb algunes novetats. L’any
passat es va estrenar la participació a través d’una butlleta electrònica
escanejant un codi QR instal·lat a les urnes; enguany per poder registrar les dades del participant, el codi anirà incorporat a la butlleta.
A més, també es farà un estudi de l’impacte econòmic de la campanya. Ja que el principal objectiu és reactivar el comerç local.
En l’edició del 2020, són 115 els establiments dels tres municipis que s’han
adherit a la iniciativa. En aquesta ocasió, es repartiran 50.000 butlletes entre la clientela. La campanya finalitzarà el dia 22 de novembre i aquesta vegada, a causa de la situació sanitària, no es farà el tradicional acte de lliurament dels premis. Els afortunats rebran una trucada telefònica per tal que recullin als ajuntaments els vals per obtenir els premis.