El Penedès té el repte de ser referent turístic a nivell internacional en els propers 5 anys
Tot i ser el gran atractiu, l’enoturisme es combinarà amb altres propostes familiars, de cicloturisme, de reunions entre vinyes o turisme premium, entre altres.
El Consorci de Promoció Turística del Penedès ha presentat aquest dijous el Pla d’Accions 2025 i el Nou Pla Estratègic de Turisme al Penedès 2025-2030. Tal i com explica la directora del consorci, Núria Sala, es tracta d’un pla amb molts reptes a nivell de destinació, destacant el de situar el Penedès en el top10 internacional. Sala parla de la diversitat com a gran valor del territori.
Segons la directora del Consorci de Promoció Turística del Penedès, l’enoturisme seguirà sent el gran atractiu durant els propers cinc anys i la clau per a posicionar aquesta regió vitivinícola. L’enoturisme es combinarà, però, amb altres activitats com el cicloturisme, les reunions entre vinyes, propostes familiars o el turisme premium, entre d’altres. Tot plegat amb l’objectiu de destacar allò que dona valor i fa diferent el Penedès.