L’anunci de Nadal de Freixenet es queda sense les tradicionals bombolles
Freixenet ha presentat avui la seva nova campanya ‘La vida és com la celebres’, i vol reivindicar, ara més que mai, la importància de celebrar i valorar els petits moments de la vida.
Freixenet continua posant en valor la celebració però des d’un nou punt de vista, més pròxim al consumidor basat en la idea que quan no valorem un bon moment, és com si no l’haguéssim viscut. Desprès d’un debat intern, per primer cop l’anunci no comptarà amb les tradicionals bombolles de Freixenet, i no se sap si han estat jubilades definitivament o han agafat una excedència.
L’estratègia de la campanya vol promoure el missatge de celebrar els petits i grans moments de la vida. Tindrà presència en televisió i xarxes socials. Per a la marca, totes les ocasions especials mereixen ser celebrades i, en aquest any difícil, les petites celebracions tenen més valor que mai. Pere Ferrer, vicepresident i CEO de Grup Freixenet, ha explicat que són conscients que aquest any ha estat marcat per un context excepcional i per això ha proposat celebrar els Nadals però amb prudència.
Conscients de la situació actual Freixenet col·laborarà amb la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments.
La pandèmia provocada per la covid-19 ha tingut un fort impacte en tots els sectors i és per això que, des de Grup Freixenet, han decidit aportar el seu gra de sorra col·laborant amb el Banc d’Aliments. La marca llançarà un concurs a les xarxes socials animant als usuaris a publicar com celebren moments informals i especials de la vida. Per cada moment de celebració compartit, Freixenet realitzarà una aportació d’un euro. La campanya ha estat creada per Havas Creative, dirigida per Pablo Oliveró i produïda per Garage Films.