El pensament en màrqueting i l’adaptació al mercat centren el nou llibre de David Boada
Ès expert en l’estratègia de vendes i ha compendiat el seu bagatge en un llibre que es presenta com un repertori de noves tendències en la gestió d’una empresa pel que fa al màrqueting i les vendes.
L’empresari vilafranquí David Boada ha presentat aquest dijous al vespre el seu llibre ‘Las 5 dimensiones de la venta’ en una sessió oberta organitzada per la Federació Empresarial del Gran Penedès a l’auditori del Vinseum.
Boada és expert en l’estratègia de vendes i ha compendiat el seu bagatge en un llibre que es presenta com un repertori de noves tendències en la gestió d’una empresa pel que fa al màrqueting i les vendes.
El pensament en màrqueting i l’adaptació als canvis del mercat són dos dels conceptes fonamentals que es desenvolupen al llibre.
Per a l’empresari, el màrqueting és indispensable per a crear valor afegit.
La metodologia que planteja el llibre té com a objectiu formar i preparar un model de venedor capaç d’enfrontar-se a qualsevol incertesa, en un escenari comercial canviant i replet de dificultats contínues.