L’OMIC ha estat present a l’assemblea de l’AVV Molí d’en Rovira
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor ha explicat eines per la defensa de les persones consumidores a l’Associació de Veïns del Molí d’en Rovira.
La sessió va tenir lloc divendres al local de l’associació. Hi van assistir la regidora de Salut i Consum Anna Doblas, la cap del servei Núria Sanromà i la tècnica responsable de l’OMIC Gabi Giralt.
Després d’una presentació genèrica del servei i de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, Giralt va explicar als assistents eines per la defensa de les persones consumidores. En un format de col·loqui, es van tractar les principals queixes, reclamacions i denúncies que reben a l’OMIC, sovint relacionades amb les empreses d’electricitat i telefonia, amb les campanyes a domicili o amb les dificultats de donar-se de baixa d’un servei.
El col·loqui va servir per dinamitzar l’assemblea anual ordinària de l’Associació de Veïns del Molí d’en Rovira.