Dilluns, 28 d'abril de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

El programa de promoció dels valors a través de l’esport Barça Kids ha passat pel Col·legi del Carme de Vilafranca

Aquest matí, els alumnes de tercer de Sant Elies han participat en les activitats programades pels monitors de Barça Kids, una plataforma del Futbol Club Barcelona que vol promoure els valors a través de l’activitat esportiva.

El Col·legi del Carme està treballant com a escola el valor del treball en equip i amb les proves que han desenvolupat dins del programa Barça Kids aquest ha estat un dels conceptes més rellevants.

Entre les proves hi havia la d’ordenar-se per alçada en un espai reduït i sense parlar entre ells o passar-se una corda per dins de la roba i fer una cadena humana.

A banda dels alumnes de tercer, també els de quart i cinquè han participat al Barça Kids aquesta setmana.

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: