La Diputació de Barcelona i l’Agència Catalana de Turisme es comprometen a divulgar Enoturisme Penedès
Aquestes administracions han refermat el seu compromís amb Enoturisme Penedès durant la jornada de presentació del pla d’accions de la marca.
<br />En nom de la Diputació de Barcelona, el comissionat de Turisme Francesc Vila ha explicat que es difondrà el nom d’Enoturisme Penedès en l’àmbit de Catalunya i Espanya, en les diferents fires i esdeveniments on participa habitualment la diputació de forma coordinada amb la resta d’administracions i ha insistit en què el nom de Barcelona no pot fer més que beneficiar la zona del Penedès.
Per la seva part, el director de màrqueting de l’Agència Catalana de Turisme Jordi Secall ha explicat que l’enoturisme és una de les noves línies del pla estratègic i que per tant tindrà vital importància en les accions de promoció dels propers anys. Dins les activitats programades per l’Agència Catalana de Turisme per aquest 2012, hi ha workshops o viatges amb representants d’Enoturisme Penedès per conèixer altres experiències en aquest àmbit, concretament a Alemanya.
La presència a esdeveniments nacionals com Mercat de mercats o la Mostra de Vins i Caves de Catalunya també serà capdal. Tot això s’emmarcarà en una estratègia de comunicació multicanal, amb important presència en premsa, ràdio i, especialment, mitjans digitals.<br />Finalment, el Director General de l’INCAVI Jordi Bort, ha manifestat que donarà tot el suport possible a les diferents iniciatives enoturístiques catalanes, ja que és una activitat de vital importància pels cellers, i que cal potenciar, ordenar i millorar per esdevenir una proposta enoturística de referència a nivell mundial. Un dels projectes més destacats per als propers mesos, és la posada en comú a nivell de Catalunya de la senyalització de l’enoturisme, projecte que coordinarà l’INCAVI de manera consensuada amb les 18 propostes enoturístiques catalanes i les DO, i la creació d’un inventari exhaustiu del que s’ofereix a cada celler i a cada cava.