Dimecres, 5 de febrer de 2025
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

SI presenta candidatura a Vilafranca, Igualada, El Vendrell, Cubelles i Sitges

A les primàries de Solidaritat Catalana per la Independència celebrades a Igualada i Vilafranca, s’hi han sumat les d’El Vendrell, una capital de comarca més, i Sitges i Cubelles. Així, a l’àmbit de la Vegueria Penedès han aconseguit fer llista a 3 capitals de comarca i a dos poblacions del Garraf.

A Vilafranca encapçala la llista Salvador Busquets, un directiu d’empresa del sector financer i d’assegurances de 46 anys, el cap de llista d’Igualada és un especialista en gestió de màrqueting de 42 anys, Ignasi Vich, al Vendrell lidera la llista Jaume Alonso de 35 anys; un auditor en cap de 45 anys, Carles Cornadó, es presenta a Cubelles i un professional de la logística i els transports de 38 anys, Robert Cavaller, a Sitges.
<br />En la presentació a Vilafranca de les 5 llistes, el coordinador de Solidaritat, Fèlix Simon, ha lamentat que no ha estat possible fer llista a Vilanova però ha destacat que representen un terç de la població. 

Les 5 candidatures de la regió del Penedès treballaran activament per als municipis que representen, amb l’objectiu de regenerar la classe política, fomentar la participació ciutadana i transmetre el missatge de Solidaritat Catalana per la Independència a nivell local. Simon vol ressaltar que són nous en política. 

Els representants de Solidaritat al Penedès també han volgut destacar que per primera vegada a la història es debatrà i es votarà la independència de la nació catalana en un ple del Parlament, gràcies a la Proposició de Llei de Declaració d’Independència presentada per Solidaritat. Per això, convoquen una concentració per defensar i reclamar el sí a la Llei d’Independència aquest dissabte, a les 6 de la tarda, a Barcelona.

 

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: